”Aan de balie krijgen we vaak inhoudelijke vragen over behandelingen. Daar kunnen we natuurlijk niet veel over zeggen, we zijn immers geen orthodontist. We werken wel heel nauw samen met de orthodontist en de assistentes en daardoor kan ik de meeste mensen wel verder helpen. Bij elk behandeltraject doe ik de voorbereiding, plan ik de afspraken in en verzorg ik de administratie en de rekeningen. De planning maak ik in overleg met de praktijkmanager en mijn collega’s en dat is een flinke verantwoordelijkheid. We willen iedereen zo snel mogelijk helpen maar plannen we te veel in, dan loopt alles uit! Als ik mijn werk goed doe, dan hoeft niemand lang te wachten.
De balie is vaak ook het eerste aanspreekpunt bij klachten. En ja, die zijn er soms. Meestal is er dan iets niet duidelijk over de behandeling en komen we er samen wel uit. Zijn het lastigere problemen, dan lossen we dat samen met de praktijkmanager als team op. En daar zit voor mij echt de kern: er zit een heel sterk team achter deze praktijk, we zijn echt met elkaar begaan. We hebben elkaar nodig en kunnen op elkaar rekenen. Samen zorgen we dat de praktijk goed loopt en dat elke patiënt zich welkom voelt.”